Fan..

..vad jag skulle vilja packa en väska och sticka i väg ett tag. Lite miljöombyte för ett tag. Skulle vara sjukt skönt men det får bli lite senare i höst eller vinter. Kollade lite på resor runt jul & nyår, snacka om dyrt. De höjer ju fan priset för att ta tåget till Nyköping liksom. Nu har jag ju inga planer att åka till Nyköping men ni fattar vad jag menar. Runt 10 000 kr för en weekend till New York. Sen ska du ju helst ha råd att shoppa loss också. Och sen tycker jag att en weekend är alldeles för kort. Får helt enkelt leta vidare på resor. Men fan vad det skulle vara ballt att uppleva jul och/eller nyår i New York. Sen så är jag ju så förbannat flygrädd så det gäller ju typ att fixa droger innan.:) Okej, kanske inte så tunga droger men så pass  tunga att flyga i 8-10 timmar faktiskt blir kul. :)



Bara tanken att gå in på en "Star Bucks" och köpa typ en liter kaffe på morgonkvisten i New York, gör att jag får båtflyktingar i mina trosor. Yey! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0