Fattar..

..inte att det ska vara så svårt att gå upp på morgonen. Jag trivs egentligen bäst att typ vakna vid åtta, äta frukost och ta det lite lugnt. Nu har jag börjat vakna runt 10 och det känns som om halva dagen har gått. Ja, jag vet att jag låter som en kärring men så är det! :) Och egentligen ska jag ju gå upp för att äta frukost mellan sju och halv åtta och äta mellanmål klockan 10. Nu blir det frukost klockan 10 och lunch bara två timmar senare. Känns skumt. Ja, ja inga direkta superproblem egentligen. Bara lite vardagsstörningar. :)

Jahopp, nu ska jag dricka upp kaffet, ta på mig mina promenadkläder och ta mig ut. Och sen lite senare till jobbet..

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0