Hallon!

Hemma från jobbet och det är inte en sekund för tidigt. Tror fan att jag är kär i min soffa, jag skulle kunna ligga där jämt. Och bara kolla film, blippa mellan kanalerna och plinka lite på datan. Och självklart vara svinrik så man inte behöver jobba. Och så äta lite chokladpraliner lite då och då. I morgon är det vägning. Tjo! Hoppas på ett bra resultat, det borde det bli för jag har skött mig. *duktig* Men i morgon SKA jag ha en brownie från "Seven-Eleven". Dom får man tutt-stånd av att äta. :) Just nu är jag dösugen på en brownie men får se i morgon hur det är då. Ha, ha vilket utlägg om det.

Nope, ska kolla klart på "Kvinnor som mördar" på tv4. Man kanske kan lära sig nått..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0