Idag..

..är jag skittrött. Gick inte och lade mig förrän runt två i natt och vakna med ett ryck när påsen med pantflaskor välte och åkte ut på golvet tre timmar senare. Och sen kunde jag inte somna om. Yey! Så jag har varit uppe sen klockan sju. Har försökt sovit lite nu på dan men har inte lyckats. Kommer att vara snortrött i kväll. Slutar klockan ett. Lär ju stupa i säng när jag kommer hem. Nått att se fram emot i alla fall. :)

Fan, vad jag längtar till helgen. En ledig helg! :) Egentligen skulle jag ha Mr Mongo hemma men Miss E kommer att vara ensam och frågade om hon fick ha honom kvar över helgen. Jag vet ju att han har det kanon där så, no problem för mig. Men jag saknar min lilla päls-gris. Hämtar hem honom på onsdag och då ska jag fan spendera varenda litet ögonblick vid hans sida. Då kommer han fan inte undan. :)

Till nästa år ska jag ta mig fan ha ett annat jobb så jag också får ha semster som alla andra. SKA! Då ska jag ha fem veckor och bara glida omkring och göra det jag känner för. Beroende på dagsformen liksom. Eller åka ut till landet och ligga i hängmattan i fem veckor, dag som natt. :) Och till det måste ju det då fixas en typ en betjänt som lyder min minsta vink från hängmattan. Men det är nog inga problem..:) Om jag hittar nån nu och drillar den lagom till nästa sommar så.. Damn! :)

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0