Orden..

.."röd som en kräfta", dyker upp när jag kollar mig i spegeln. Var med Miss A och sola och bada idag. Åkte skittidigt i morse och kom hem för ett tag sen. Haft det skitbra och bara myst! Och självklart brände jag mig. Why not liksom..:) Har precis ätit middag, köttbullar och mackisar och nu ska jag njuta av en kopp kaffe. Ska tragla mig igenom två filmer också innan de ska lämnas tillbaka i morgon. En skräckis, undra hur det kommer att gå när jag ska se den själv. Kände mig ganska kaxig i affären men inte längre. Hm..ja, ja vi får se om jag vågar men först ska jag skiva lite citron, proppa glaset fullt men is och sen hälla på loka. Yummie! Och sen ska jag kolla om jag har nån kylbalsam hemma. Inte troligt men i alla fall. Vete fan vad jag har för skit i mitt medicinskåp. (Har faktiskt ett medicinskåp i min garderob i hallen, den liksom ingick på köpet, ganska smart. Intressant va??)

Bara fyra dagar kvar till nästa ledighet.. *räknar ner*

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0