Vad jag hatar..

..att inte kunna sova. När man är skittrött så ögonen typ svider men det är ta mig fan helt omöjligt att somna. Piss off, demoner! *korsar fingrarna som om jag har Dracula framför mig*

Apropå ingenting! Var på världens rea idag på "Stadium". Ombyggnadsrea, så det var halva priset på reapriset. Och jag behövde nya gympadojor och fick ett par NIKE-skor för 299.50 kr. Det ni! :) De hade kostat 999 kr, nedsatta till 599 kr och sen halva priset på det. Såna fynd tycker jag om. Vem fan gör inte det? :) Och sen var det rea på Maria Nilas hårvax också. Bara fynd idag, så reamässigt var det här en bra dag. För övrigt har jag haft en bra dag med massa fika och shopping. Och förseningar i pendeltåget. Är vi förvånade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0