Zzzz..

..boooring film! Stängde av och ska lägga en kall handduk på min stackars hettande rygg, ta en kopp te och sen läsa lite. Håller på att läsa "Snabba Cash" av Jens Lapidus. Hatar språket i den men kan ändå inte sluta läsa den. Skumt som fan.

Sen hoppas jag att min stackars brända kropp i alla fall får en liten nyans av brunt så man inte är röd ett par dagar och sen lika vit igen. Har ju inte direkt solat de senaste åren så vete fan om man blir brun längre. :) Underarmarna suger åt sig sol som fan alltid och det ser ju fan inte klokt ut. Bruna underarmar och resten kritvitt. Yey! Sääääxy! :)

Är inne i en skitbra period när det gäller min motivation. -säger jag när jag typ för några/någon vecka sen klagade här över att jag ätit upp min lön typ MEN peppar, peppar. Har "bara" 12.5 kilo kvar till målvikten. Det _SKA_ jag fixa till jul. (Helst innan.) Sen får man se om det skulle behövas mer att gå ner men just nu är fokuset inställt på 12.5 kilo minus. Och om det fortsätter att vara så här varmt så lär man ju fan svettas bort skiten.. *önskar liiiite svalare väder*

Nu till badrummet och fixa sval handduk..

Adios..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0