Fredag..

..och det är fan ubertidigt. Halvligger i soffan med filt, kaffe, macka, Pepsi Max, (Ja, jag vet att man inte ska dricka läsk på morgonen -moraltanter håll er borta.) regn ute och lite nostalgitripp på tv:n -"Melrose Place". Följde den serien slaviskt när den gick på 90-talet.

Ska gå ut innan åtta och hämta bilen och köra den till min parkeringsplats. Min plats är längst in på boendeparkeringen och när jag kom i natt så fick jag värsta olustkänslan av att behöva köra in och parkera där, så jag ställde mig på besöksparkeringen.

Det var en konstig dag igår, tung och jävlig. Inte för att det har lättat alltför mycket idag men det kommer väl. Jag hade verkligen behövt bara åka hem och fått landa efter urnsättningen men jag skulle jobba, så det var bara att ta sig i kragen och ta sig dit och vara trevlig.

Enligt ett Facebook-test så kommer min helg bestå av att min granne får ligga medan jag får äta glass ensam. Så det är väl så helgen kommer att se ut. :-) Alla vet ju att de testen är grymt pålitliga.

Nope, lite mer kaffe och sen vila lite tror jag.

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0