Hemma igen..

..från jobbet. Snacka om lite lagom stressigt innan jobbet när jag inser att jag inte börjar klockan halv tre utan faktiskt klockan två. Då är klockan kvart över ett och jag har precis kommit ut ur duschen. Tror ni det blev stressigt? Kasta på mig kläderna och kasta mig ut i bilen och bokstavligen kasta mig fram på motorvägen. Helvete vad jag hatar att vara i såna situationer. Det finns liksom ingen som helst ursäkt att komma försent när man börjar klockan två. -"Försov mig lite bara."

Och i morgon slutar jag klockan 01. Zzzzz.. Och på onsdag klockan 00. Zzzzz..

Verkligen sociala tider! :-) Är ledig på torsdag dock. Ser fram emot det..:-)

Nope, ska kolla på "Prinsessan & Grodan" igen. Har dvd:n hemma tills på fredag. Det är great! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0