Ja..

..vad ska jag säga? LEDIG! Så, nu var det sagt. :-) Men det verkar inte bli det bästa vädret idag. Molnigt och så ser det ut att det kan bli regn. Ja, ja, jag har inga större planer idag så för mig spelar det ingen större roll. Ingen mjölk har jag  hemma heller så, det blir svart kaffe till frukost. *ryser* Har lämnat Mr Mongo på morgonen, kom hem för typ en halvtimme sen. Funderar på att ta mig antingen till Kista eller in till stan för att handla ett par skor jag suktat efter. Världsliga problem..Eller om jag ska ta mig in i sovrummet och dra täcket över huvudet och vila lite? Hm..Och vad ska jag göra till middag? Det som jag verkligen skulle vilja ha är typ en stor fet tallrik med gott kebabkött, mycket pommes stripes och massa med sås.. Men eftersom jag har ätiti konstant typ i en vecka så är det bara att glömma. Önskar att jag typ kunde kanske gå och träna i stället för att trycka i mig skit så fort det blir för mycket dåliga feelings i mitt liv. Men näe..Daim, vaniljmunkar, asmånga rostade smörgåsar, hamburgare, tacos, glass, you name it liksom. Och inte i små mämgder heller. Kul att typ halva lönen har gått åt till att tröstäta. Det är den 30:e idag liksom. 6 dagar har gått sen jag fick lön & magen står i fyra hörn.

NEJ, nu ska jag sluta ömka och kolla lite på Rachel Ray. Eller inte, programmet tog precis slut..

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0