Jaha..

..vad har hänt sen sist då? Vunnit 18 miljoner på spel och lotto, gått ner 18 kilo. ny mobiltelefon, ny bil och lite till. Eller så har jag jobbat. Det ligger närmare sanningen. Har varit ledig idag och inte gjort ett skit. Jag hade egentligen tvättstugan klockan 07 i morse men jag ombokade den. Var fan helt död och sen har jag varit död resten av dagen, gick ner vid fyra på lokala krogen, drack kaffe och cola light. gick hem vid halv åtta, kokade ägg och gjorde asgoda äggmackor. Ha, ha schysst ledig dag.

Nu är jag inte ledig förrän på lördag och då ska jag fira midsommar. Jobbar ju på midsommarafton,  inget ovanligt direkt men jag får bra med OB-tillägg så det är bara bita ihop och åka och jobba när alla andra är inne på den fjärde nubben och grillen är tänd. FAN! BAJS! *avreagerar mig lite*

Nope, lite fotboll på det här och sen är det vägning i morgon!

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0