Oh..

..lite sol! Yey! De senaste dagarna har det fan varit svinkallt. Hoppas på att det blir i alla fall lite varmare. Idag ska jag ta bilen till jobbet och fan inte ta nattbussen hem. Det funkar att ta nattbuss men det blir såna väntetider om den ena bussen är försenad -som inatt. :-( Hade två minuter till godo från Sergels Torg (utanför Åhléns) till Centralen (Vasagatan), sprang som en jävla dåre. Jag hann men jag var också den sista som klev på bussen och sen åkte den. Satt som en astmasjuk igelkott och pep hela vägen hem. Och sen tycker jag att det är lite läskigt  att gå från centrum och hem, det är inte långt men nu är det så lummigt och så finns det inte tillräckligt med belysning på vägen. *klagar* Kommer inte parkera på min plats när jag kommer hem i natt. Tycker den platsen är skitäcklig att parkera på nattetid -längst in och vid en typ skog. *ryser*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0