Det har inte..

..blivit av att jag bloggat på ett tag. Och det beror inte på att jag har ett sånt glamoröst liv nu för tiden att jag inte hinner blogga utan just för att jag helt enkelt typ varit sjukt trött och utslagen. Och nu har jag tvättstugan. JIPPIE! :-( Den här dagen kan inte börja bättre. Man är verkligen en rutinmänniska med vissa saker. (Observera, att jag skrev _vissa_ saker.) Som det här med tvättstugan, ända sen jag flytta hemifrån har jag (om möjligt) haft  tvättsugan varje torsdag. Inte för att det är så jävla kul att gå upp kl 07 för att tvätta men jag har ingen möjlighet att ta nån annan tid med mina arbetstider. Och orsaken till att jag har tvättstuga på torsdagar är för att jag då har rena kläder till helgenn OM det skulle bli partyyy! Ni ser vad jag är förutseende.. :-)

Jag vet att jag har skrivit det förut men vart fan tar dagarna vägen? Jag hämta hem Mr Mongo i söndags, lämnade honom i tisdags och nu är det torsdag och han ska hämtas i morgon igen. Sheit, jag hinner inte med. Och det ska bara vara hemmahelg denna helg. Kanske hyra en film, baka nått eller nått sånt. Lugn & ro med andra ord.

Jag tycker ju att det är bra om man har mål här i livet men att ha som mål att bli världens tjockaste kvinna måste ju bara det skevaste målet en kvinna kan ha. VARFÖR vill man vara SÅ egoistisk? Och vad fan är det för jävla mål? Hon äter för 5000 kr veckan. Hon väger 273 kilo MEN vill väga 450 kilo. VARFÖR?? Det övergår mitt förstånd att man vill göra så mot sig själv och sin omgivning. Hon har rekordet "Världens fetaste mamma". Hon blev assisterad av 30 läkare när de skulle göra kejsarsnittet. Nu äter hon 12 000 kalorier om dagen och hennes sushi-lunch består av 70 bitar. Great! Vi önskar väl henne all lycka och hoppas hon kommer fram till sitt mål.. :-(

Jaha, vad händer idag då? Tvättstugan till 10, sen till jobbet och sen en tur till THE Galleria och beställa tid till slingor & klippning, köpa täcke och vattenkokare.

Och i morgon börjar jag 06.20 & måste åka härifrån 05.40.. Jippie! Slutar 14.45, sen hämta Mr Mongo och sen ska jag fan häcka på soffan HELA helgen.. Woohoo! Jag är fan bäst! :-)

Gud, vad jag hatar alla dessa "Ringoling"-program som bara suger ut pengar från folk.. Vart får de programledarna i från? "-Vad blir detta för ord, en bokstav är borta.. A M M S U G A R E.."

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0