Fan..

..vad denna dag känns lååååång. Nu är det typ bara två timmar kvar tills jag kan gå hem men den har fan känns som hela Dackefejden.

Och jag hatar att vara skitnödig på jobbet, verkligen hatar. Nu har det inte kommit nån kollega alls på typ två timmar men det slår inte fel att så fort brallorna är vid anklarna så kommer det komma nån. DET slår aldrig fel.

Käkade den mest snåla och smaklösa sallad till middag. Jag tycker räksallad är skitgott men då ska det vara majs, ägg, tomater, gurka, färska champinjoner, tomater, pasta i. Den jag köpte (på en pizzeria) var SKIT! Den innehöll champinjoner på burk, as-stora tomatklyftor, några gurkskivor ovanpå och resten bara kall och blöt isbergssallad i skitstora beska skivor. Fan, hur svårt kan det vara att göra en god sallad? Och för det fick jag pynta 65 spänn. Fan, ägarna till den pizzerian borde skämmas.

Nej, nu ska jag läsa lite Marian Keyes "En förtjusande man" (Rekommenderas!)

Adios..

ASG! Googlade på "bajsnödig" för att hitta en passande bild till mitt skitsnack :-) och så är det en bild på Victorias Daniel, där nån typ skriver: -"Måste han se så bajsnödig ut?".. :-D Och jag kan inte mer än att hålla med, tycker att han ser bajsnödig ut mest hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0