Jag övergav..

..simningen efter jobbet. När jag kom dit var det sportlovsgalej för typ ALLA barn. EN motionsslinga var öppen och jag hade ingen lust att trängas med alla andra som skulle simma. (Ja, jag vet, dålig ursäkt) Så jag promenerade i stället och nu har jag ont i foten igen. Tjihoo! Lööövley! Ska skiten aldrig försvinna? Okej, att läkaren sa att det kunde ta lång tid men nu känns det som om jag har haft ont i foten fan i åratal. Inget dansgolv för mig i morgon då. Inte för att jag egentligen tänkte vara nån John Travolta men ändå. Tror inte ens att det blir nått hak med dansgolv överhuvudtaget eller så ser jag till att det inte blir så. *smart* :-)

Nej, fan om man ska ta tag i den där städningen som jag inte gjorde innan jobbet.. Eller finns det annat som kan locka mig? Ha, ha typ ALLT annat kan locka.

Oh, 'Du är vad du äter'.. Måste kollas på! :-)

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0