Jag vill..

..INTE jobba i natt. Vill inte, vill inte, vill inte och åter vill inte.. :-( Vill hellre vara hemma, ligga på soffan under täcket och göra nada. Känns helt puckat att gå och lägga sig kl 17 bara för att palla natten. Går ju knappast att sova, det är ju då folk kommer hem och typ för ett jävla oväsen. Och man sover skitkasst. Och nu börjar det ju vara ljust vid den tiden & då känns det ännu mer puckat att klä av sig för att gå och lägga sig. Och sen komma hem vid 08 och gå och lägga sig.. Gaaargh! Jag vill ha måndag-fredag jobb och helst då tider som typ 08-17. Ja, ja man kan inte få allt här i livet. Såå, nu har jag klagat färdigt. Tror jag i alla fall. :-)

Ska vi se om vi kommer i väg på kryssning denna gång då. :-) Nu har vi pratat om att åka i maj & jag hoppas att det blir av. Det var ju egentligen meningen att vi skulle ha åkt som förra helgen men det var ju lika bra att det inte skedde då det ändå inte hade blivit av. Alla fartyg var ju för fan fastfrusna..

Har glömt att skríva om mitt möte med "Bob". En skön snubbe av hundart med alldeles för mycket hud och en ball kropp. OM jag nånsin kommer att kunna skaffa en till hund eller en hund efter Mr Kott-mongo, så kommer det bli en sån hund. Får jag presentera den balla hundrasen Basset Hound. Och då ska det vara en tik och hon ska heta "Molly". Så nu vet ni det.. :-)

Fan, förra fredagen var jag full vid denna tid, nu väntar jag bara på att tiden ska gå så jag kan avverka en natt av två..:-(

Adios..




Tänk när dom ögonen tittar bedjande på en.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0