Jag..

..är dödligt trött, inte varje dag man går upp för att åka till jobbet kl 05. Jippie! Vilken lördagsmorgon. Tyvärr ska jag upprepa proceduren i morgon igen. Zzzz.. Borde egentligen gå och lägga mig nu,annars kommer jag vara död i morgon. Men jag sitter och slö-glor på "Pantertanter", lite soft sådär..:-) Käkade en helt okej middag idag -skinklasagne. Kommer nog att göras igen nån gång. Apropå inget, alltså..:-)

Och nu måste jag ta tag i min bristande motivation. Konstigt att när jag började få värk i foten, så försvann den mer och mer. Vill inte ens tänka tanken på att ha värk i kroppen nästan hela tiden. Vart får man motivationen från då? När man vill men inte orkar eller kan. Om jag typ gett upp för en fotjävel, undrar hur det skulle se ut om det var värre? Vill inte tänka tanken..

Äh, boooring inlägg..

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0