Jahopp..

..på jobbet igen då. Bara en helg kvar och sen ska jag se till att vara ledig 5 helger i rad. Woohoo! Hoppas mina planer går i lås angående dessa helger. :-) Vill bara inte jobba helg. Det suger & jobba natt dessutom. Men det vet ni väl vid det här laget. :-) 

Såg melodifestivalen och tycker att fel låt vann. Den var ganska platt & trist. Inte för att jag har följt melodifestivalen slaviskt men tycker alla låtar i princip var ganska trista. Och jag ser inte direkt fram emot finalen i maj.. Bland de 10 sista kommer våran låt att hamna, tror jag! Och då tänker jag positivt! :-)

Men Dolph Lundgren går ju inte av för hackor. Hands off, girls, han ska jag gifta mig med..;-)

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0