SATANS MSN!

Hållit på som ett cp för att få bort ett schysst litet virus jag har på msn. Och jag tror inte det är borta. Visserligen kan jag vara på msn utan att det fuckar men ingen jävel är online så jag kan prova att prata med nån.. :-( Fan, att jag inte tänkte på att kolla en extra gång på hur länken såg ut. Utan jag klickade, fick inte upp den och skrev: -"Går inte att klicka på länken, skicka den igen". Länken kom upp en gång till och jag klicka ju då självklart på den. IGEN! IDIOT!!! Ja, ja det är lätt att vara efterklok. Men nu ska jag inte klicka på nån länk överhuvudtaget om jag verkligen inte _vet_ att den är säker.

Jag har scannat, avinstallerat msn, installerat på nytt, fixat "Spybot -search & destroy", av med brandvägg, på med brandvägg, av med realtidsskyddet på antiviruset, på med realtisskyddet på antiviruset, fixat med "Combofix", you name it.. Och det lär väl inte funka efter det heller.. Under tiden jag har skrivit här har msn inte fuckat men som sagt jag har ju inte pratat med nån heller..

Vi får väl se helt enkelt. Bara att hoppas att ingen mer var lika klantig som jag. :-)

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0