Är på..

..jobbet och dricker Willys äckliga kaffe. *urk* Bara två timmar kvar till frukost. *räknar ner* Vaknade med ett ryck klockan halv tre i morse, kastar mig upp, ut på muggen, tar på mig kläderna och inser att jag gått upp 50 minuter för tidigt. Skulle inte ut med Mr Mongo klockan förrän 03.10. Kändes lite lyxigt att lägga sig igen. :) Desto segare att gå upp igen sen, kan jag ju säga. Och det är fan svinkallt ute, hade halsduk och vantar och ändå frös jag. Om jag hade bott kvar där jag bodde förut hade jag cirka 7 minuters promenad till jobbet, i morse hade jag 25 minuter bilväg till mina gamla hemtrakter. *ryser på tanken att jag bott här* Men jag slutar redan kl 13.05 och sen är jag ledig fram tills på söndag och det är INTE fel. :) Jabba-dabba-dooo! 

Nope, ska göra te i stället och lusläsa "Metro", men vi lär ju höras under dagen..

Adios..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0