God morgon!

Eller inte, är snortrött! :) Vad har hänt sen sist då? Not much! Jobbat, haft utbildning på jobbet, bränt mig i solen, promenerat och bränt mig lite till. Och jag har lyckats bränna mig bara på enstaka ställen. Hade linne när jag gick och har bränt mig på sidan av halsen, framsidan på bröstkorgen (Och så jävla djup urringning hade jag inte.) och på underarmarna. Hur snyggt är det då? Hur ska jag komma ifatt med resten av solbrännan sen då? Veckans _värsta_ problem..:)

Blev det inte VÄLDIGT varmt på en gång? Ska inte klaga men helt plötsligt: -ASVARMT. En liten fundilering bara..

Och så är det jobbhelg och det suger som vanligt. det behövs inte skrivas fler gånger, tror ni har fattat det vid det här laget. Men för säkerhets skull: VILL INTE JOBBA I HELGEN! :) Nästa helg ska jag jobba med men bara lördagen för att kunna vara ledig lördagen efter. Då jävlar ska det sovas, så in i helvete.. Nice!

Måste bara skriva att jag bara älskar vissa grupper på Facebook som man kan gå med i. Exempel: "Verkliga kvinnor vaxar snippan med silvertejp", "Vi som bara hejar på två lag -samlaget och bolaget.", "Jag hatar att få stånd så kalsongerna går sönder.", "Det heter inte tjock, utan porrigt mulligt." Kan hålla på att skriva hur många grupper som helst. En del är verkligen klockrena. XD

Ska fixa lite mer kaffe & sen bara ta det lugnt.

Adios..







Kommentarer
Postat av: D

Du får gå samma promenad fast baklänges. Så du solar andra halvan... =)

2010-05-21 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0