Hatar..

..att skära mig i fingret och hatar ännu mer när jag hackar nått starkt & skär mig i fingret. Not a tingeling feeling när det kommer chili i såret. Nu låter det som om jag kapat mitt finger men en liten skråma blev det i alla fall. En skråma som gör ont. JÄTTEONT! Eller ja.. :) Har en Chili Con Carne puttrandes på spisen, som bara väntas på att bli uppäten tillsammans med ris och sallad. Tyvärr glömde jag köpa gräddfil eller turkisk yogurt, tycker det är skitgott när det kalla och sura möter det varma och starka. Det där lät fan poetiskt! :)

Vad har hänt under eftermiddagen då? Tog mig till Kista & köpte böcker och struntade i Skatteverket. Bestämde mig för att jag helt enkelt får ta att mina skattepengar kommer till december i stället. Fick tillbaka en hel del och som vi alla vet så går det en hel del pengar i december ÄVEN om man bestämt att det inte ska köpas några julklappar. Nu i år ska det bara köpas julklappar till mig själv. Och då har jag ju (förhoppningsvis) nått målvikten och kan handla mig en stor och ny garderob. Me like! :)

Nej, nu ska jag röra om i grytan, be ungarna som leker ute att hålla käften och skrämma skiten ur dom.. :D

Adios..


Kommentarer
Postat av: The one and only... MR HOFF

BRA kämpat, önskar jag hade samma insperation som du...Har gymkort..den enda gången jag var där var när jag hämtade ut det..Woohooo

2010-05-18 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0