Idag..

..har Mr Mongo varit en riktig huligan och lyckats bita en annan hund. :( Så jävla trist att sånt händer. Nu blev det inte så allvarligt med den andra hunden men den var 12 år gammal. De kan ju dö av chock. Visste direkt att nått hade hänt när jag såg att det var Miss E som ringde. Vi sms.ar annars bara med varandra. Och då berättade hon att han hade smitit efter en katt, lyckats smita in till en granne längre bort och kaxat och sen bitit honom. Fan! Det är ju aldrig bra att en hund biter en annan men om man har min ras så får alla vatten på sin kvarn att de verkligen är mördarhundar. Och det är dom inte, trots dagens incident. Tur i ouren att det gick bra men ändå. Trist att det hände och ännu tristare att det var just Scraappy Doo som var den som bet. Håller tummarna att det inte inte blir nått knas ändå med den andra hunden. Det kan ju komma senare. Bitsår från hund är inte att leka med. Kan bli skitinfekterat och sluta med dränage TROTS att det till en början verkade bra. Vet av egen erfarenhet. Mr Mongo blev ju biten och fyra dygn senare var hans skalle sex gånger större än vad den hade varit innan. Då var det ju bara att åka in med honom. Dränage och 5 700 kr fattigare. :(

Så jag håller tummarna här!

NU ska jag dricka upp mitt kalla kaffe och njuta av resten av kvällen.

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0