Jag fick en kommentar..

..angående min medicin, att man kan tappa aptiten och gå ner i vikt. Jag läste det på bipacksedeln också. Men jag har lika stor aptit ändå. När försvinner den då? Tänkte förlora ett par kilo till midsommar! :) Jag lovar att jag kommer att få ALLA andra konstiga biverkningar utom just att man tappar aptiten. Jag kan räkna på mina fingrar hur många gånger jag tappat aptiten liksom. Förutom när jag har riktig hög feber men det slinker ner grejor ändå då. :) Efter jag är klar med denna dos (ska äta tabletterna i tio dagar) så kommer jag att ha finnar överallt, vara uppsvälld i ansiktet, fått droppfot, eksem, bölder, andningssvårigheter, viktuppgång samt svårartad svårbotad svamp i muttan.. Med min tur så..




Kommentarer
Postat av: D

Det tog några dagar, 4 kanske innan min aptit, som aldrig tar semester, försvann. Sen tog det en vecka efter avslutad kur innan den återvände. Hehe

2010-05-12 @ 19:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0