Jag önskar..

..att jag kunde vara ledig i helgen! Really much! Vill inte åka till jobbet vid halv tio i kväll. Det känns så puckat! :( Vad har hänt idag då? Promenerat, bankbesök, tvättat bil, inhandlat supergoda jazzklubbor på Coop, ätit dom med sallad och nu dricker jag kaffe. Och slökollar på "American Funniest Homevideo" på femman. Men det programmet lär ju vara klar innan detta inlägg kommer in i bloggen. :) Nästa helg är det kryssning, en fjortiskryssning. :) Det är ju typ en genomsnittålder på 23 år på Viking. Och de har stängt taxfreen på utvägen för att man inte ska kröka i hytten. Fjortisvarning! :) Ja, ja betalade bara 320 spänn så vad kan man förvänta sig egentligen? Mest åker jag för att umgås med dom som jag ska åka med. Sen får ni tro vad ni vill. För visst är det så att om man hör att nån ska åka på kryssning så är det första ni tänker på är: -knulla! Eller hur? Japp, visste det! Jävla snuskhumrar..:) Precis som om nån läser porrtidningar för artiklarnas skull..

Adios..




Kommentarer
Postat av: SlampElefanten

Vaaa.. jag läser ju BARA Artiklarna i porrblaskorna.. Knulla gör man givetvis ( med en oskuld ) på båten, sen torkar man sig med en porrblaska.. ALLT för de hederliga knullets skull ;)

2010-05-07 @ 19:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0