Jahopp..

..vad hände i helgen då? I lördags så blev det en tur till "Heron City" och spelhallen. Svindyrt kaffe har de där i alla fall! 29 kr för en inte alltför stor kaffe. De har vett att ta betalt i alla fall, det är en sak som är säker. Sen hem och se "Harry Potter", somnade till ett par gånger under den filmen. Woohoo, vilken lördagsfirare jag är. :)

Och igår var jag ute med Scrappy Doo redan klockan 06.50. DET NI! En söndagsmorgon! Kan ju säga såhär att jag kanske såg MAX tio människor under promenaden och då var jag ute med honom i 45 minuter. Jävla sjusovare det finns. :) Sen in till stan vid elvatiden, käka yogurtglass i Gallerian (Asgott!) och sen på bio och se "Alvin & gänget II". Tyckte den var ganska kul faktiskt! :-D Efter bion så var det att ta sig hemåt, lämna Mr Mongo till den bästa "fosterfamiljen" ever och sen blev det tacos och tvättstugan. Tjihoo! Tvättstugan suger och att ha den en söndagkväll suger fan mer! Och sen så kolla jag på "Old Dogs" med John Travolta och Robin  Williams. Ha, ha!


REKOMMENDERAS!
:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0