Min vägning..

..gick inte så bra i torsdags. Hade gått upp 1.2 kg MEN det var upp på muskelmassan och inte fettmassan men det stör mig i alla fall och gör mig lte sådär lagom halvdeppig. :) Och sen blev det ju vin och drinkar igår, massa torr-rostade jordnötter OCH en 150 grams hamburgare med bröd innan hemgång. Dock åt jag inte upp hela men ändå. Det triggar igång en del och idag är jag sugen på allt. Käkade bacon, äggröra, kaffe och två rostade mackor till frunch, det hjälpte lite mot det värsta suget men hela kvällen är ju kvar. Ja, ja bara att bita ihop! Och dra täcket över huvudet och aldrig mer gå ut. Låter som en bra plan!

Och resten av dagen idag då? Vad händer då? Nada, kanske lite bowling i kväll men inget är bestämt..

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0