Om jag hade haft gonorré..

..hade jag varit på väg att bli botad nu. Har fått Ciprofloxacin HEXAL som jag ska äta för att jag fått njurbäckeninflammation. Den ska visst få bort gonorré med. Jag har känt att nått är knas ett tag men har ignorerat det. Och det var ju smart. Eller hur? Nu har jag mest skitont hela tiden och det känns som om typ mina njurar brinner & att jag pissar väldigt grov taggtråd. Och så självklart känner jag mig mest pissnödig hela tiden även fast jag precis varit på toa. Och så lite feber och frossbrytningar på det. (Jag hade en mycket rolig natt, sov ungefär en timme. Och så ont i foten på det. Kan det bli bättre? Så jävla irriterande. Läkaren sa att det var en stark medicin och den verkar fort. Det hoppas jag med. Kul kryssning jag kommer att få. Men man kan ha kul utan alkohol fick jag höra men jag tror inte riktigt på den myten. :) Sen har det inte hänt så jäkla mycket mer. Jobbat och efter jobbet till närakuten. Blev klämd på och så tömde de mig på allt blod också. Jag lovar -ALLT BLOD! :) Nu ska jag bara komma ihåg att ta dom där tabletterna, har ju en tendens att glömma att ta dom när jag känner mig bättre. Men har ingen lust att skiten ska komma tillbaka, så jag får väl ställa larmet när dom ska tas.

När älgen är blå, är ölen kall..

Adios..


Kommentarer
Postat av: D

Fördelen med den medicinen kan vara att man tappar aptiten och en massa vikt... :-P

2010-05-10 @ 22:32:14
Postat av: Anonym

Oh! :D Fast jag tappar nästan aldrig aptiten.. Men jag håller tummarna nu! :)

2010-05-11 @ 12:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0