Onsdag..

..men det känns som om det är fredag. Great! :) Dricker lite kaffe och skriver på en stooor dator och det kommer att ta hundra år att skriva klart det här inlägget, för det finns fan inte en knapp som sitter på rätt ställe. Och allt är så fruktansvärt STORT. Mycket stort! Blir fan blind på köpet.

Jaha, vad har hänt denna dag då? Slutade jobba klockan 13, skyndade mig hem för att gå ut med Mr Mongo, sen så har jag legat på soffan, ätit en middag bestående av alldeles för smöriga makaroner, vidbränd chorizo och en vändstekt ägg, dränkt i stark chilisås & ketchup. Det gick ner, ingen festmåltid direkt men vad fan, spela roll. :) Det gick snabbt, det var det som var grejen. HUNGRIG var ordet! :) Åkt lite bil med Mr Mongo snarkande i baksätet & lämnat en festande facebook-nörd till sitt rätta ställe: -bykrogen.. :D Och sen kom jag hem, ut med Mr Mongo, muggbesök (DET ville ni veta va?), kaffe, Mr Mongo fick lite kvällsmål bestående av levergodis och jag sköljde ner min antibiotika med revbensspjäll & potatissallad. Jag har ju, som ni vet, skitsvårt att svälja tabletter så jag måste ha typ mat för att få ner skiten. Och dom här tabletterna är ju fan lika stora som jetplan, kanske en liten aning överdrivet men ändå..:)

Och nu har jag "Efterlyst" på trean på, Scrappy Doo snarkar, kaffet snart slut och snart ska jag lämna denna gigantiska data och lägga mig på soffan och njuta av att det bara är onsdag än så länge och jag behöver inte jobba förrän på måndag. Eventuellt blir det Gröna Lund på lördag efter båten men inget är bestämt.. Woohoo! :)

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0