Sådär ja..

..19 900 steg (hittills), middag har ätits (samma som lunch -lat!) och disken är klar. Nu är det kaffe som gäller och typ ryggläge på soffan. Jag funderar på att göra paj i morgon men jag kommer väl att misslyckas som vanligt så jag är lite tveksam. Tycker pajdegen typ smakar mer som kakdeg när jag gör den. Hm.. Ska fundera lite till men det skulle vara sjukt gott med köttfärspaj med värsta stinget, grönsaker och nån kall sås till. *slickar mig redigt runt munnen* :)

Västerbottenpajen får vänta tills det är kräftpremiär -som egentligen inte finns längre men jag tycker att man äter kräftor i augusti därmed basta! :) Fast nu blev jag så in i helvete sugen på kräftor. Och såklart alla tillbehören man har på kräftskivan. (Och så ska man lägga upp kräftorna på ett stort fat och krondillen är ett MÅSTE att den ligger över alla kräftorna till en början.) Tillhör som ex rostat bröd (ska vara MYCKET rostat) med massa smör, kryddost, andra hårdostar, västerbottenpaj, öl, snaps, lite baguetter som man kan klämma dit några röror på. Jisses! Ge mig! :-) En skitgod tonfiskröra att ha på baguette är denna: tonfisk, hackade ägg, majonnäs, svartpeppar och salt. Inte svårare än så men så jävla gott!

Men jag får nöja mig med att dricka kaffe för tillfället.

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0