Söndag..

..och ledigheten är snart slut. *gråter* Har överlevt en kryssning och en tur på Gröna Lund efter. Yea! Tror att jag nånstans här i bloggen förra året, skrev att jag aldrig skulle åka "Katapulten" igen men på nått sätt så satt jag i den igår i alla fall. HUR gick det till? Med alkohol i kroppen så går det ganska bra, tro mig! :) Men tyvärr så försvinner inte skräcken när du sitter där fastspänd och vet att du alldeles strax ska skjutas upp 55 meter upp i luften. Jag kan ju säga att mitt hjärta bultade hårt sekunderna innan. Min skräck mildrades knappast när de testkörde skiten utan människor i den TVÅ! gånger innan jag kom upp i den. Hörde att de sa att det var tekniskt fel, inte riktigt vad man vill höra direkt.

Kryssningen gick lugnt till för min egen del och till viss del Miss M men för Miss A, så var det raggning på hög nivå. :) Men det var fel på den ena efter den andra och den tredje.. :P (Men det kommer att gå så bra på måndag, det vet jag! :)) Jag vete fan var vi hade vår hytt men på morgonen vakna alla typ samtidigt när båten lade till i Mariehamn. Det lät som om vi typ gick på grund och att motorerna spann loss som fan. Nästa gång bokar inte jag nån hytt i alla fall..:) Kom hem med tre påsar godis och ett sexpack "Gin & Tonic, lite lagom white trash sådär..:)

Och idag har det inte hänt ett skit, vakna elva, åt frukost/lunch, hämta Mr Mongo i Söderort och körde han till Västerort. Och sen middag och sen har det inte hänt ett skit mer. Har mofflat grillchips och dipp nu på kvällen. Yummie! Och det kommer nog inte hända nått mer spännande än så i kväll..

Sååå..Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0