Söndag..

..och det är fan skönt! :) Har ätit en sen lunch bestående av köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt. Mums! Bara ättiksgurkan som fattades. Fast det är lite farligt att ha såna gurkor hemma, för då har jag det till varje måltid,  oavsett mat. Tycker det är sjukt gott. Rödbetor funkar att ha i kylen men det nallas på dom också lite då och då. Jag är fan bäst! :) Och nu dricker jag lite kaffe innan det är dags att pallra sig i väg och hyra film. Tre filmer för 100 kr och så får man ha dom i en vecka. Tycker jag är helt okej faktiskt.

Det finns inte ett skit att se på tv. Det är fan sorgligt, INTE ETT SKIT! Det är ju fan söndag..

Och jag är sjukt trött på mina sladdar som syns ta mig fan överallt och så börjar jag tröttna lite på min oinredda lägenhet MEN jag har verkligen inga idéer alls. Jag önskar att jag kunde se hur det skulle kunna se ut men jag har noll öga för sånt. Verkligen noll. Lite trist faktiskt. Eller jävligt trist faktiskt.

Vet ni vad som skulle vara gott? Yogurtglass från Gallerian.. Gaargh!

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0