Undrens tid..

..är inte förbi! Hittade en matslav som fixade revbenspjäll och potatissallad. Salladen fick jag dock göra. Ja, ja man kan inte få allt här i världen. :) Och sen så fick jag popcorn fixade också. Inte fel, inte fel. :) Så jag är nöjd med kvällen trots skitont i foten, tre citodon och oborstade tänder. Jag hade ju planerat att gå och hyra film men sen började foten värka som fan, så jag har verkligen inte gjort ett skit idag. Men jag ska inte klaga, det har varit skitskönt att bara fått slappa och bara få ha varit. Och nu är det Sverige - Norge i ishockey-vm, så kvällen fortsätter att vara bra. :) Tror ingen förstår hur lyxigt det kan vara att bara få strosa runt i pyamasbyxor en hel dag när man egentligen har hund. Visst det är ju bara att sätta på sig pyamasbrallorna efter morgonpromenaden men det blir inte samma sak. Ni hundägare fattar vad jag menar, tror jag..;)

Tror fan att citodonet börjar verka lite.. woohoo! :) 

Adios..

 

Kommentarer
Postat av: D

Ta morgonpromenaden i pyjamasen vettja... :-P

2010-05-10 @ 12:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0