Very..

..trött. Kollar på hockey och sen ska jag ta mig en promenad i det fina vädret. I morgon ska jag inte sova lika länge som idag. Idag sov jag typ till halv två. Visserligen kom jag hem klockan halv sju men ändå. Så jävla irriternade att mitt internet funkade typ i tio minuter i natt mellan kvart över fem och fem i halv sex. Irriterande som fan. Tiden går ju en aning fortare om man kan kolla runt på nätet under arbetspasset. Har dragit i mig en hemmagjord räksmörgås. *slickar mig fortfarande runt munnen* :) Räkmacka äger! Nu när lönen kommer så ska jag inhandla balkongmöbler. Det är ett måste och så en "gräsmatta" så man slipper ha fötterna på det iskalla betonggolvet. Och sen så skulle jag behöva köpa lite mer saker men de får snällt vänta till nästa lön. Den här lönen VET jag redan nu att den inte kommer vara så bra. Trist men sant. :( Shit happends..

Nope, ska dricka lite kaffe och kolla klart hockeyn..

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0