En bra måndag!

Trots att jag har gått och retat upp mig till och från under dagen så har den här dagen varit en jävligt bra dag. Det har snöat såna där underbara stora snöflingor under dagen. Precis såna som man vill se när man slår upp ögonen på julaftonsmorgon. Det är då man ska ha ett stort burspråk som man kan sitta i och bara glo ut på flingorna, medan man käkar en macka med julskinka med stark senap, klunka i sig julmust i glasflaska och höra hur en brasa sprakar i bakgrunden. Det är en perfekt julaftonsmorgon. Och så drar man i sig några julmust till. Och några skinkmackor till. Och så har man brasan på under hela dagen & kvällen. :-) Damn! Vilken julkänsla jag fick nu. Schysst att det är första advent på söndag, då kan man julstöka lite i alla fall.

Nu ska jag dra på mig gympabrallorna, snöra på mig gympadojjorna och ut på promenad.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0