Hemma!

Stack hemifrån vid halv elva och sen åkte jag in till stan. Blir väldigt imponerad över att ungen är så stilla och SÅ snäll. Inte ett ljud från vagnen, somna lite då & då och sen nöjd liksom. Inte varje dag man matar bebisar med flaska på centralstationen. :-) Och så glömde jag  ju såklart att ta med mig vatten till ersättningen så jag fick snällt be om vatten på ett fik. Mötte Miss L klockan tre och sen lite fika och kolla i lite affärer. Och nu är jag hemma, jag har gått sjukt mycket idag så det känns som om jag börjar få träningsvärk. Och jag har de rosigaste kinder ever. Och så kom jag på att jag måste ut för att lägga på ett brev som måste vara framme i morgon. Crap! Bara att bylta på sig igen då. Bye! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0