I eftermiddags..

..när jag skulle ta pendeln från centralen till Handen, så såg jag den snyggaste killen jag nånsin sett ever på perrongen. Han var helt sjukt snygg och han kan inte försvinna från mina tankar. Och trots att han hade full mundering på sig (Full mundering =blåställ fast det var i vitt, ett litet minus att det inte var riktigt blåställ) och mössa så kunde man verkligen se hur snygg han var. Och det mest pinsamma var att jag verkligen inte kunde sluta stirra på honom. Helt sjukt att man kan se så bra ut. Och helt sjukt att han inte kan försvinna från mina tankar. Inte för att det är så oangenämnt att han huserar runt i min hjärna men ändå.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0