I kväll..

..är jag lagom trött. (Läs dödens trött) Och så fick jag inte tag i några biljetter heller till kvällens derby. :-( Fast å andra sidan mer ute i sista minuten kunde jag ju inte vara. Och visste att det skulle vara stenkört redan när jag knappa in webbsidan. Men vi vet ju alla att hoppet är det sista som dör. :-) Så jag ska till Olearys eller den lokala bykrogen och kolla på matchen. Väntar på min partner i crime som ska behaga dyka upp.

Nu är det på väg på rätt håll med vägningen. Efter åtta veckor stillastående har ett halvt kilo försvunnit. Jag vet att ett halvt kilo är nada MEN för mig är det asbra. Nu är jag på rätt håll igen. Nu kan det bara gå åt ett håll -käpprätt åt helvete. :-D

Återkommer senare när Gnaget krossat Djurgården. (Snälla, låt mig hoppas att det blir så för min sinnesfrids skull..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0