Man kan inte..

..vara mer slut än jag är just nu. Sovit för lite, jobbat, ut med Mr Mongo, lämnat Mr Mongo, tränat och sen promenerat. Det känns som om jag har feber i hela kroppen. Och min ena axel värker, tror att jag gick för hårt åt med nått axelgrej på gymmet. Schysst koll jag har på vad jag sysslar med på gymmet liksom. -"Axelgrej" :-)

Och jag vet inte hur jag ska orka ta mig in till söder för lite äventyr. Eller om jag skippar det och går & sover i stället. -Miss äventyrpooper liksom. Börjar klockan 06 i morgon och skulle behöva massvis med sömn. Gaah! Dilemma med stort D.

Och jag orkar bara inte göra nån mat, DÅ är det kris. Om jag är så trött att jag inte ens orkar värma redan färdiglagad mat -DÅ är jag slut. Så nu vet ni hur slut jag är. Ska sluta tjata nu om det. :-D

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0