Måndag klar!

I morgon ledig & sen bara jobba tre dagar och ledig igen. Great! Ska kanske spela boule och käka ute på lördag. Har inte bestämt mig än eller om jag bara ska vara hemma och klia Mr Mongo under hakan. Han är ganska slut när han kommer hem efter alla sylvassa tänder som konstant attackerar honom under dagarna. Hon är 12 veckor nu och har större tassar än Scraapy Doo och snart lika hög. Mr Mongo kommer att åka på ännu mer däng snart. :-) Och så har de reserverat hela övervåningen till honom, så när han smiter upp där så åker grinden upp och Semlan får vara kvar där nere. Till hennes stora förtvivlan. :-)

Nope, te med mjölk & honung hägrar. Och såklart några sidor i min ROMANTISKA bok ska läsas. Jag vill också ha en som tänder ALLA mina sinnen, som dyrkar mig, sätter upp mig på piedelstal, som går i döden för mig, som kommer på sin vita springare (Audi, Mersa eller BMW funkar med), som vill tillbringa resten av sitt liv med mig. (Har för närvarande fyra kandidater, är det slampigt!?! Eller Divigt? Eller smart? :-D) Fan, vad har hänt med mig? Suckar djupt åt min, som jag trodde, bortblåsta romantiska sida..

Drömmer vidare här på måndagskvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0