Såhär..

..bakis var det länge sedan jag var. Nu har jag fått i mig en macka. Och så har jag kommit fram till att kräkas är verkligen bland det värsta som finns. Hatar det. Och bara ligga där & må skit och bara vänta på att spy. Har inte ens orkat svara i telefonen idag efter jag prata med Miss A. Tyckte inte att jag drack så jäkla mycket men blev ganska full. Har jag fått återberättat för mig, så jag kanske var lite full ändå. Lagom fjortis sådär. :-) Och hur jävla dyrt är det inte med taxi hem från stan till mig då? Fan, 580 spänn, om jag minns rätt. Men jag hade jävligt kul i alla fall och börjar ju piggna till lite, så nu känns livet lite roligare igen. Nu ska det kollas lite på tv och sen lär det ju inte hända ett bajs mer.

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0