Sheit!

Idag är jag sjukt trött och jag har sovit extremt mycket idag. Skulle typ kunna gå & lägga mig och sova för natten. Det enda jag har gjort idag är att kolla på resor, läst och kollat på bostadsrätter på nätet. Innehållsrik dag. :-D

Börjar fundera på om jag ska köpa lägenhet. Jag trvis sjukt bra i den jag bor i nu men jag vill äga mitt boende. Och nu har jag ju bra inkomst och fast anställning. Men så skulle jag vilja ha en sommarstuga att fly till också. Så ska jag ha hyresrätt men äga en sommarstuga i stället? Världsliga problem va? :-) Tänkte inte ta några beslut just nu men tänkte att man kan ju börja kolla runt lite. Men inom två år vill jag äga nått boende i alla fall. Om det nu kommer att vara lägenhet eller nån stuga nånstans tänkte jag att jag skulle filura lite på.

Nej fan, lite kaffe på det här, tror jag nog. Och sen vete fan vad jag ska göra men det ordnar sig nog.

PS. 3 december är det PARTY, glöm inte det! ;-) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0