Tänkte jag..

..skulle utveckla varför jag tyckte att vissa verkar levat under en sten, som jag skrev för ett par inlägg sen. Vi kallar paret A & B.
A -mannen & B-kvinnan.

Anledningen till att jag var så upprörd var att A hade sagt till B att han tappat respekten för henne för att hon haft några tillfälliga sexuella förbindelser mellan hennes förra förhållande till dess att de träffades. HALLÅ! Bajsa ner dig för helvete.

Vad man har gjort fram till man träffar den nuvarande är inget som den andre har rätt att sätta sig över. Det har ju hänt. Man kan ju inte radera bort sitt förflutna. Och att tycka att andra på något sätt är omoraliska för att de kan ha sex bara för att de är kåta, är ju ta mig fan tankesätt från 1800-talet. Och det skrämmer mig att det finns människor som tycker att det är som prostitution om tjejer knullar runt. Och själva tycker de att det är okej att knulla 15 stycken om dagen när de är singlar (vissa fortsätter i samma stil trots partner) men tjejen de sen träffar ska helst vara oskuld. Jag får det inte att gå ihop.

Och som jag skrev förut, att när man kommer upp i vår ålder så är det ju mer vanligt att det finns ONS, KK:s, förhållanden än att det inte finns i var och ens förflutna.

Om jag vill så ska jag kunna ha en KK till frukost, lunch & middag. Och 16 stycken till om dagen om JAG vill & jag inte på nått sätt mår dåligt av det utan att nån ska komma och säga till mig att jag gör fel. Så länge det är mitt val, så ska jag fan få leva som jag vill vare sig det är att knulla allt som rör sig eller stoppa upp kokosnötter i röven.

Och jag vet en som jag verkligen skulle vilja köra upp både en och tre kokosnötter i arslet på just nu..

Kanske lite rörigt inlägg men jag blir arg så fort jag tänker på det.. Gaaah! :-@

Kommentarer
Postat av: Absolutvardag

Det är klart hon ska vara oskuld -så hon inte har nåt att jämföra med. Bara för att han knullat 15 om dagen betyder inte att han är bra -möjligen effektiv -snarare att han har ett stooort bekräftelse behov... :P



Dessutom är många killar helt enkelt dumma i huvudet.. 0:-P

2010-11-09 @ 09:15:38
URL: http://absolutvardag.com
Postat av: Anonym

Håller med! Killar har fan värre bekräftelsebehov än tjejer. Och så är ju killar mer dumma i huvudet också. :-D

2010-11-09 @ 17:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0