Torsdag!

Varför smakar mitt kaffe kartong? :-( URK!

Det känns sjukt konstigt att kunna skriva normalt på tagentbordet igen. Åkte efter jobbet och tog bort nagelförlängningarna. Tänkte jag skulle göra nya till nyår men just nu är jag ganska mätt på långa naglar. Skitsnyggt -ja men tröttsamt i längden.

På onsdag fyller denna superpingla år. Yey! Fyller 25, inte en dag äldre än så. :-D Och nästa fredag, 3 december, ska det firas tillsammans med Miss A, som fyller år 4 december. Värsta tjejkvällen med restaurang, öl, vin och sen utgång. Men denna gång ska jag ta det lite lugnare. Eller rättare sagt -jag ska inte blanda. Där var problemet sist. Och så vill jag komma ihåg senare delen av kvällen också. Inte bara några fragment. ;)

Och jävlar-i-helvete-vad-det-är-svinkallt!! Min fötter är ta mig fan stelfrusna & vintern har inte ens börjat än. Jag är körd.. :-(

Nope, ska bädda med nya lakan i sängen, tända lite ljus & bara vara. Mm-mm-mm.. Like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0