Vill..

..vara mer ledig! I januari har jag en veckas semester men det är fan långt dit. Okej, att jag är ledig i helgen men jag behöver mer ledigt. MER! :-) Och man förlorar så jävla mycket på att sjukskriva sig en vecka, så det tänker jag inte göra. Och det skulle inte förvåna mig att jag skulle bli sjuk på riktigt sen, precis efter att varit hemma en vecka "sjuk". :-)

Idag har jag varit på mammas grav och tänt ljus. Det var jobbigt att åka dit den här gången. Kändes riktigt tungt att åka dit, vara där och riktigt tungt att åka därifrån. Kändes som om jag lämnade henne ensam där. Som om jag var en riktigt egoist som återgick till mitt liv efter jag tände ljusen.

Åkte sen hem till Miss R som fått nässelutslag & snackade lite skit. Det behövde jag. Ingen lek med nässelutslag dock, har haft det själv. Och vem som helst kan få det och det kan utbryta av vad som helst som kan ge allergiska reaktioner. Jag höll på att klia sönder mig och sen började det svida efter det. Fy fan, säger jag bara. Trots krämer & mediciner höll man på att bli sinnessjuk. Precis som Miss R just nu är.

Ska göra lite kaffe & städa lite. Och om jag orkar ska jag sticka och tvätta bilen. Men chanserna är inte så stora. :-)

Hörs lite senare..

Kommentarer
Postat av: Absolutvardag

Varje kvinna bör ha 4 djur -en tiger i sängen, mink i garderoben, jaguar i garaget och en åsna som betalar allt...

Observera bara att SVIN inte finns med på bör_ha listan!

2010-11-16 @ 18:15:37
URL: http://absolutvardag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0