Det känns..

..som om det är måndag idag bara för att jag var ledig igår. Och så när man inser att det faktiskt är tisdag så känns det så skönt! Nu är det bara två arbetsdagar kvar tills jag har tre dagar ledigt. Så jävla skönt! :-)

Mr Mongo ska få en lillasyster. :-) Av BoerBoel-ras. (Liknar Mastiffen ganska mycket.)

Tror att han kommer få en ganska så stark lekkamrat som kommer att terrorisera honom med sina sylvassa valptänder, vilja leka konstant och vara större än honom redan typ vid åtta veckor. :-) Lycka till Mr Mongo! :-) Och ja, jag kommer ledigt att ta hem henne också när jag hämtar hem Scrappy Doo vare sig jag får eller inte! Vet inte riktigt än när hon kommer att hämtas men vad jag fattar det som så kommer det att bli ganska snart. Yey! Kommer ju fan dö när denna söting kommer galopperande mot en sen. Naaw, lilla tjejen..:-)

Adios..
Återkommer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0