Funderar..

..på om jag ska köpa en tvätttmaskin. Men jag är kluven. Har haft tvättmaskin förut & det kändes som om jag typ tvätta hela tiden. Med tvättstugan är veckans tvättskörd klart efter 3 timmar. Men tvättmaskin är bra om man behöver tvätta bara sådär, då slipper man bli irriterad över att det inte finns tider i tvättstugan. Men som sagt, bra kluven är jag i den frågan. Tål att tänkas på i alla fall.  Veckans I-landsproblem avklarat i och med detta. Skönt då kan man ta itu med de verkligt stora frågorna som:
Tv-programmet "Robinson", är det verkligen nån som tittar på det? Allvarligt alltså? Borde inte det programmet ha dött ut med dinosaurierna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0