Inget..

..på tv, inget på nätet, ingen hemma här, mobilen ligger i handsfacket i bilen, min chattkompis jobbar & tar sjuk lång tid på sig att svara, min andra chattkompis pratar i telefon, den tredje är sjuk, dödligt sjuk är han. (För en förkylning liksom. Jag blir ALDRIG så när jag är sjuk. Never! *host*) Trista människor det finns..:-D

HALLLÅÅÅÅÅ! Jag då? Jag kräver lite uppmärksamhet här på kvällskvisten innan bajstvättstugan är klar & jag är redo för sängen för att bara jobba en dag till för att sen ha ledigt i dagarna tre. Och hundfri. Yey! Och erotikmässa. Kommer få en bra helg, tror jag. ;)

Nu in med det sista i torktumlaren & sen är det klart. Jabba-dabba-dooo! Life sucks inte lika mycket längre.

Gnaget vann över Brynäs med 0-3. Vad var det jag sa att kvällen inte skulle bli så dålig om man dricker kaffe i en extrem fin kopp efter jobbet. Jag har ALLTD rätt! :)

Mot tvättstugan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0