Ledig!

En ledig måndag är inte fel. När alla andra måndagströtta segade sig till jobbet, drog jag täcker över huvudet och somna om. Fan, vad skönt! Och så är jag ledig fredag, lördag & söndag. Den här veckan i schemat är underbar. Blir typ som miniemester. :-) Har gjort kaffe och leverpastejsmörgås med gurka till frukost. Fan, vad det är gott! 

Min helg har varit kanon och jag har haft det bra. Men jag har inte varit uppbunden eller nerhamrad, jag sysslar INTE med sånt snusk! *fladdrar med låååånga ögonfransar och ser oskyldig ut* ;)

Har hittat en bok som ger mig nostalgi-rysningar. Jag läste typ varenda Harlequin bok när jag var 18-20 år, tyckte om dom historiska böckerna bäst. Har hittat en sån nu och jag kan inte sluta läsa den. Den är SÅ förutsägbar, SÅ romantisk, SÅ töntig, SÅ UNDERBAR! :-) Man sitter och ler när man läser den. Och hur historien än blir så vet man att de kommer få varandra på slutet, oavsett vad som händer. Tror att jag börjar hitta tillbaka till min romantiska sida igen. (Gud förbjude..;)) Men det betyder INTE att man får säga mysa, hihi, eller dricka caffe latte i stort glas när man är kille. Eller ha färgglada byxor och skor. Yiack!

Jag hann inte till tatueringsstudion i fredags så det ska avklaras idag, sen träning och sen lite fika inne i stan. Tror det här blir en bra dag!

Hoppas ni också har/får en bra måndag! Nu lite mer kaffe och sen packa väskan.

Adios..

Kommentarer
Postat av: Absolutvardag

Harlequin historik ROCKAR! :P

2010-10-04 @ 22:06:30
URL: http://absolutvardag.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0