Sådärja..

..jag är helt slut och det är min fredag med. Har varit vaken sen kl kvart över fyra i morse. Fick åka till jobbet liiiite tidigare än vad jag har varit van med de senaste tre månaderna. Hämtade hem Herr Kanelsnurra efter jobbet, en promenad och sen in till stan. En liten minipromenad efter stan och nu soffan. En heldag & helkväll med andra ord.

Nu väntar jag på att få sällskap & sen ska jag sova. Yey! Vaddå, ska man göra annat på fredagskvällarna om man har sällskap?? Men vad ska man då ha HELA lördagen till? Och söndagen? Och måndagen? Och tis? Och..? ;)
Och jag slipper att ta ut kanelsnurran i morgonbitti. Det känns en aning bortskämt. Och blivit lovad frukost på sängen. HUR ska detta sluta? :)

Sov gott & ha det bra!


:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0